idag

Igår var det 4 grader och sol, snön smälte med lite hjälp från lekande barn. Det var så vårigt att jag inte kunde ha på mig jacka, men det fick jag lida för. Ikke sa nikke att jag fick gå utan jacka, utan att bli förkyld igen.

Annars rullar allt på i Oslo stad, kontraktet ska skickas idag och deposit ska in i veckan. riktigt nice.

Jag kan också bertätta för alla intresserade att jag nu börjar, efter ett ÅR i Norge, faktiskt börjar gå PLUS! Eftersom jag satt halvt arbetslös & vilsen förra vintern här i dyra Oslo så la jag ut en del pengar, men nu har jag "lämnat tillbaka" min skuld till mig själv. :) Så nu, dags att börja spara.

Kan även berätta att vädret som sagt kommer fortsätta vara fint = SOL SOL SOL = VÅR VÅR VÅR = SNART SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0