love somebody like you

hum. Sitter hemma och har nyss vart hos min nya fastläkare. Det var i en vanlig lägenhet, så det kändes som jag kom hem till honom, han var lite små..virrig. Hade enligt mina "unga och fräscha ögon" avläst på en litet prov streptokocker, wie! Så fick jag också välja hur länge jag ville vara borta från jobbet (?) konstigt att norge har hög sjukfrånvaro? Naaaj, kanske inte. Men jag slutar smitta ett par dagar efter min penecelin-kur på tio dagar (som jag blev påtvingad) så jag valde veckan ut. Frågan är hur uttråkad jag kommer att vara på söndag, haha. Kommer ju troligtvis vara ganska rastlös.
Eftersom det är 5 personer som bor i denna lilla lägenhet har jag vart hos madelene och vart sjuk, så hon har fått lov att ta hand om mig, erkänner nog att det är mer synd om henne än om mig.
Ska tillbaka till läkaren på fredag, kan bli kul.. kanske.. inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0